Πέμπτη, Φεβρουαρίου 21, 2013


Η ενασχόληση μου με την ζωγραφική άρχισε λίγο πριν βγω στην σύνταξη.
 Ήταν κάτι που ήθελα και δεν ήθελα μέχρι που με παρακίνησε ο Paul 
(εκ ΝΖ, και εντελώς κολλημένος με ότι έχει σχέση με το σπορ)

Τελικά βρέθηκα με πινέλα και μπογιές προσπαθώντας να κερδίσω 
τον χαμένο μου χρόνο

Έχω ζωγραφίσει ουκ ολίγους καμβάδες με διάφορα θέματα, 
άλλοι μου βγαίνουν άλλοι όχι. Αρχικά δούλεψα ακρυλικά χρώματα 
τελικά κατέληξα στα λαδί.
 Όχι ότι τα ακρυλικά τα εγκατέλειψα, αλλά διάγω την περίοδο 
του λαδοχρώματος

Οι πίνακες έχουν μια διαδρομή μια πορεία.
Είναι κάποιοι από αυτούς που μου αρέσουν. Εχουν αναφορές
  σε μέρη που πήγα και γνώρισα μερικούς αναρτώ εδώ.


Δύο πίνακες που αναρτώ εδώ είναι πίνακες από την πρώιμη περίοδο και είναι σε ακρυλικό



Γκρέμι στην Εύβοια Ακρυλικό σε καμβά

Εγκαταλειμμένο αγροτόσπιτο στην ορεινή βόρεια Εύβοια  κοντά στον Λιμνιώνα
Το γκρέμι έχει σχεδόν πέσει και οι πέτρες των τοίχων διάσπαρτες

Κυκλαδίτικο τοποίο, ακρυλικό σε καμβά